Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем шофьорско стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем шофьорско стъкло

    Здравейте,
    Имам много дразнещ проблем с шоферското стъкло.
    Нагоре и надолу си работи нормално, но при напълно затворено и обратно, напълно отворено започва едно "чукане" и блъскане откъм моторчето, като че незнае кога да се откаже
    Разглобих и сложих грес на всичко де що се движи, видимо нямаше хлабави и счупени елементи, започна да върви малко по-гладко при вдигане и сваляне, но както казах - незнае кога да се откаже

    Ето малко видео материал на проблема:
    http://vbox7.com/play:6972ce41c9
    http://vbox7.com/play:257891f13a

  • #2
    ъпче, проблема все още е наличен

    Comment


    • #3
      механизма ти не е наред. там при мотора трябва да има някаква предавка с червяк. при достигане на крайно положение, мотора трябва просто да запъне, а при теб прескача механиката.
      точка

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        механизма ти не е наред. там при мотора трябва да има някаква предавка с червяк. при достигане на крайно положение, мотора трябва просто да запъне, а при теб прескача механиката.
        Без тотално разглобяване значи няма да стане
        Моторчето за съклото на 145 и 146 еднакво ли е ?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщение
          Без тотално разглобяване значи няма да стане
          Моторчето за съклото на 145 и 146 еднакво ли е ?
          И да го разглобиш, освен да констатираш какво точно се е счупило, друго няма да направиш. По-скоро се ориентирай към машинка втора ръка. По спомен са еднакви на 145 и 146, ама може и да бъркам.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Колега при тия механизми за ел. стъклата е грешка да мажеш каквото и да било с грес. Най-много силиконче и то на гумените уплътнения. А това чукане най-вероятно е от водача на стъклото /или е паднал или се е изместил от мястото си/.
            AR 156 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lizol Покажи съобщение
              Колега при тия механизми за ел. стъклата е грешка да мажеш каквото и да било с грес. Най-много силиконче и то на гумените уплътнения. А това чукане най-вероятно е от водача на стъклото /или е паднал или се е изместил от мястото си/.
              И аз се насочих към водача първо, но той изглежда наред

              Я кажете как се сваля механизма за стъклото

              Comment


              • #8
                Свалих механизма, отворих го вътре и всичко беше на "попара", бил е отварян и преди и то много нескопосано. Смених целия механизъм и всичко работи на "6". Още върви малко тегаво стъклото, но ще се мисли в последствие.

                * 145 и 146 са с еднакви машинки, механизми и захващания, което е голяма недомислица, предвид тежкото стъкло на 145...

                Comment

                Working...
                X